שיקום הפה – כל מה שאתם צריכים לדעת על סתימות, כתרים, גשרים ושתלים

הרמת סינוס בירושלים

אילו שיטות קיימות לשיקום הפה בירושלים במרפאתנו?

ישנן מספר שיטות וגישות לשחזור השיניים במסגרת טיפולי שיניים, אשר נבדלות אחת מהשנייה באופן התקנת השיקום והחומרים בהם משתמשים. כמו כן, הבחירה בסוג השיקום תלויה במידת הנזק הקיים.

סתימות במסגרת טיפולי שיקום פה בירושלים

שיקום הפה הנפוץ והמוכר ביותר, משמש לטיפול בשן אשר רוב המבנה שלה שלם ובריא. הטיפול מתבצע במהלך ביקור אחד – רופא השיניים מבצע הרדמה מקומית, מסיר את הרקמות הפגועות ומיישם את חומר הקומפוזיט באזור בו יש צורך להשלים את החלל שנוצר.

כתרים בשיקום הפה

כאשר מדובר על שיקום פה בירושלים במרפאתנו, במידה וקיים הרס נרחב של החלקים העליונים של השן, או שקיים ליקוי משמעותי במבנה או במראה האסתטי של השן – ניתן להשתמש בכתר.

הכתר מהווה העתק מלאכותי מדוייק של כותרת השן בריאה, והוא יכול להיות מורכב על גבי שארית השן שעברה השחזה, או על גבי שתל. הכתרים מיוצרים מחומרים שונים – החל מסגסוגות שונות של מתכות ועד לחרסינה או זירקוניה.

אנו מעדיפים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר עבור המטופלים שלנו – השימוש בזירקוניה מאפשר להשיג מראה אסתטי וטבעי של הכתר, יחד עם רמת עמידות גבוהה מאוד. קראו בהרחבה על כתרים בשיניים בירושלים!

גשר או שתל – במה לבחור בשיקום הפה?

שיקום הפה בירושלים במידה והשן חסרה לחלוטין, תהליך השתלות שיניים במרפאת שיניים לשיקום הפה בירושלים, עובד במספר שיטות:

גשר – כדי לשחזר שן בודדת, יש צורך בחיבור של 3 כתרים, כאשר 2 הכתרים הצדדיים יורכבו על גבי השיניים הקיימות.
שתל – מהווה תחליף לשורש השן, ותמיכה בלעדית לכתר. בניגוד לגשר על גבי השיניים הטבעיות, הטיפול באמצעות גשר על גבי שתלים אינו מצריך השחזה של שיניים סמוכות, ועומס הלעיסה מתפזר באופן טבעי. כיום, השתלה מהווה פתרון בטוח ויציב.

ציפויי חרסינה

השימוש בציפויי חרסינה נהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות בקרב רופאי שיניים, כדרך להשיג מראה של חיוך יפה שמחזיק לאורך זמן רב.

מדובר בלוחות דקים, המכסים את החלק הקדמי ואת הצד החותך של השן. בהשוואה לשיקומי קומפוזיט, לציפויי חרסינה מראה מאוד טבעי, המדמה באופן מושלם את הגוון, השקיפות והצורה של השן.

ציפויי חרסינה לשיניים אינם מאבדים מבהירותם, ואינם נשחקים לאורך זמן. כמו כן, בניגוד לכתרים, אין צורך בהשחזה עמוקה של השן לצורך התקנתם.

מרפאת שיניים Exper מזמינה אתכם לבוא לייעוץ ובדיקה אצל מיטב הרופאים במרפאתנו וקבלו תוכנית טיפול המקצועית והמדויקת עבורכם של השיניים שלכם.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לקביעת תור