רגע לפני השתלת שיניים,
מה אתם חייבים לדעת?

השתלת שיניים בירושלים

השתלת שיניים בירושלים במרפאתנו, הינה השיטה הנוחה והבטוחה ביותר לשיקום הפה ושחזור שיניים חסרות. לאנשים שאיבדו שיניים, ואיתן יכולות הלעיסה או החיוך המושלם.

מהי השתלת שיניים, וכיצד התהליך מבוצע?

שתלים לשיניים בירושלים במרפאתנו, מותקנים בתוך עצם הלסת, ומהווים תחליף לשורשים הטבעיים של השיניים החסרות.

בניגוד לשיטות הישנות, בהן השיקומים נשענו על השיניים הסמוכות, השתלת שיניים מתקדמת במרפאת Exper, מבוצעת על ידי רופא שיניים מקצועי באמצעות שתלים דנטליים המדמים מצב טבעי, בו עומס הלעיסה מתפזר בצורה מאוזנת על כל שן ואין צורך בהשחזת השיניים הבריאות. 

בהשתלת שיניים מתקדמת, השתלים מיוצרים מטיטניום, חומר בעל תכונות המאפשרות היקלטות מלאה בגוף האדם.

כמו כן, צורת השתל מאפשרת אחיזה יציבה בעצם הלסת, ולכן השיניים החדשות משמשות את בעליהן במשך שנים רבות!

השתלות שיניים ממוחשבות 

טיפולי השתלת שיניים בירושלים במרפאתנו אנו מבצעים באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, הכוללות סריקה תלת מימדית של חלל הפה ובניית דגם ממוחשב של השיניים והחניכיים.

על בסיס דגם זה, רופא השיניים מאבחן ומתכנן את המיקום המדויק של השתלת השיניים, ובהמשך אנחנו מייצרים שיקום, בעל התאמה והצמדות מדויקת למבנה הפה של המטופל.

כאשר מדובר על השתלות שיניים בירושלים במרפאתנו ניתן דגש על מקצועיות ובטיחות, כלל ההתערבויות הכירורגיות בהשתלת שיניים מתבצעות על ידי מומחה לכירורגיה פה ולסתות, בעל ידע וניסיון קליני רב. 

בשל כך, אנחנו יכולים להבטיח שנדע להתמודד גם עם המקרים המורכבים ביותר של טיפולי שיניים, למשל מצבי חוסר עצם קיצוני.

השתלות שיניים בירושלים

השתלת שיניים בירושלים ביום אחד 

אצלנו ניתן לבצע העמסה של השיקום מיד לאחר שתלים לשיניים בירושלים ביום אחד באמצעות מרפאת שיניים בירושלים, ללא צורך להמתין חודשים ארוכים ללא שיניים ולהתפשר על פגיעה בתפקוד ובמראה האסתטי ולבצע השתלת שיניים ביום אחד.

השיקום הזמני יאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים, לאכול, לדבר ללא הפרעה ולחייך בפה מלא. 

מידע נוסף על: שיקום הפה בירושלים

שיקום לסת בשיטת האול און 6-8 

כאשר יש צורך בשיקום של רצף השיניים בפה ניתן לעשות שיקום לסת שלמה על גבי 6-8 שתלים דנטליים בלבד. שיטת ALL-ON-6-8 הינה השיטה המצליחה בישראל וברחבי העולם, בשל אחוזי הצלחה גבוהים, מהירות ונוחות.

בעת ההשתלה, ניתן לבחור אזורים בהם רקמת העצם שמרה על צפיפותה המקסימלית וכמו כן, בשיטת התקנה זו, הסיכון לגעת בסינוסים ובעצבים מצטמצם לאפס. ההשתלה מתבצעת עבור לסת עליונה, תחתונה או שתי הלסתות יחד.

חשוב לציין כי אנו מציעים מגוון של פתרונות למחוסרי עצם, בהתאם לבדיקה ואבחון אצל רופאי שיניים.

למרפאת אקספר – מומחים לרפואת שיניים בירושלים, מעבדה צמודה המאובזרת באמצעים טכנולוגיים המתקדמים בענף הדנטלי, אנו מבצעים צילומי סיטי וצילום פנורמי. 

השיבו לעצמכם את השיניים, ויחד איתם – את איכות החיים! 

הירשמו עכשיו לביקור במרפאת אקספר

אולי גם יעניין אתכם לקרוא אודות:

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לקביעת תור