גשר לשיניים בירושלים

גשר לשיניים בירושלים

מהו גשר לשיניים? באיזה מקרים הוא נדרש ומהן החלופות לגשר ליישור שיניים? על יישור שיניים ועוד בעמוד שלפניכם!

כתרים, גשרים ושתלים מהווים את אמצעי הטיפול השונים הנדרשים למטרות שחזור השן במצבי חוסר שן טבעית (אחת או יותר) או למטרות טיפול בשיניים מוזנחות.

טיפולי הכתרים, הגשרים והשתלים, מיושמים במסגרת הליכי שיקום הפה הנדרשים בכל אותם מקרים בהם קיימת הזנחה מתמשכת של בריאות השיניים וחלל הפה.

אז מה חשוב לדעת על טיפול גשר לשיניים בירושלים במרפאתנו? המשיכו לקרוא.

כיצד ניתן להימנע מטיפולי שיקום הפה?

לפני שנסביר במספר מילים על טיפולי גשר לשיניים בירושלים ועל יישור שיניים במרפאתנו, חשוב לנו לצייד אתכם במידע הנדרש לצורך הימנעות מטיפולי שיקום הפה הנדרשים עקב הזנחה מתמשכת של השיניים, כאשר בין יתר הפעולות המומלצות לשמירה על בריאות השיניים תוכלו למצוא:

  • ביקורים סדירים אצל רופא השיניים אחת לשלושה חודשים לצרכי מעקב טיפול במידת הצורך.
  • ביקורים סדירים אצל השיננית לצורך הסרת אבן השן אחת לחצי שנה.
  • הקפדה יתרה על היגיינת פה באמצעות צחצוח נכון של השיניים (בוקר וערב), שימוש בחוט דנטלי אחרי ארוחות ושימוש במי פה לפני או אחרי הצחצוח.
  • הימנעות (ככל הניתן) מדברי מתיקה העלולים לגרום נזק לשיניים (מתוקים ומשקאות ממותקים למיניהם).

טיפולי שיקום הפה – למי הם נחוצים?

שיקום הפה היא הגדרה כוללת למסגרת טיפולית הנחוצה לכל אילו מבינכם הסובלים מבעיות שיניים וחניכיים שונות, בין אם מדובר בעששת ובין אם מדובר במצבים של חוסר שן טבעית אחת או יותר.

כמו כן, טיפולים דנטאליים לצורך שיקום הפה נחוצים לכל אילו מבינכם המתמודדים עם מראה לא אסתטי של השן כתוצאה מריקבון והזנחה.

בין יתר הטיפולים המיושמים במסגרת שיקום הפה בירושלים במרפאתנו על ידי רופא שיניים מומחה ליישור שיניים, ובכלל, נכללים שלושה אמצעי טיפולים עיקריים:

  • כתרים מלאכותיים שנועדו להחליף את כתר השן הטבעית ההרוסה 
  • גשרים שנודעו לצרכי שחזור שן בודדת 
  • שתלים שנועדו להוות תחליף מלאכותי לשורש השן – למידע נוסף: השתלות שיניים בירושלים

טיפולי גשר לשיניים בירושלים במרפאתנו – מה חשוב לדעת?

אצלנו במרפאה תוכלו למצוא מחלקה ייעודית המתמחה בהליכי שיקום הפה. במחלקה זו, תוכלו להסתייע במספר שיטות וגישות טיפוליות שונות לצרכי שחזור שיניים, כאשר אחת מהשיטות מיושמת במסגרת טיפולי גשר המיועדים לצורך שחזור שן בודדת.

במצבים אלו, קיים צורך בהקמת גשר המורכב משלושה כתרים, כאשר צמד הכתרים הצדדים מורכב על גבי השיניים הקיימות והכתר האמצעי מהווה תחליף מלאכותי לשן החסרה.

כמרפאת שיניים מובילה בירושלים בתחום של יישור שיניים בירושלים, טיפולי שיקום הפה, אנו מקפידים לעשות שימוש בכתרים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, לרבות, כתרי חרסינה, כתרים המיוצרים מתרכובות שונות של מתכות וכתרים המיוצרים מזירקוניה הנחשב לחומר הגלם המומלץ ביותר לצורך ייצור כתרים.

כתרי הזירקוניה מאפשרים לכם השגת מראה אסתטי וטבעי יותר של הכתר והם מתאפיינים גם ברמת עמידות גבוהה.

למידע נוסף על טיפולי גשר או שתל בשיניים בירושלים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לקביעת תור